مناظره

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

احتجاجی در بیان گسترش اصول عقاید حقه شیعه بر سایر ادیان و فرق نوظهور

پیوندها
یک رمان نویس و فعال رسانه ای ژاپنی در گفت و گویی ضمن اعلام اینکه ارادت خاصی به امام حسین (علیه السلام) دارد، افزود : همه ادیان باید این امام را اسوه خود قرار دهند.

به گزارش «شیعه نیوز»، "اتسومو اوکادا" رمان نویس و فعال رسانه ای ژاپنی است که مدتی را در منطقه "الحریه" بغداد زندگی کرده است. وی به زبانی مادری اش می نویسد و عربی را با لهجه عراقی صحبت می کند. پایگاه "براثا" مصاحبه ای با وی منتشر کرده که در بخشی از آن نظر او درباره امام حسین (علیه السلام) پرسیده شده است.

اوکادا در این باره گفت: از زمان سکونتم در عراق قصه شهادت امام حسین (علیه السلام) را شنیدم، امامی که برایش احترام و عشق زیادی قائلم؛ زیرا او برای دفاع از دین و عقیده، خود، خانواده و یارانش را تقدیم کرد.

وی افزود: تمام مسلمانان و تمام پیروان ادیان و مذاهب دیگر نیز باید این امام را اسوه خود قرار دارند و مسیر حسینی خود را با فریادهای دینی ادامه دهند. همانطور که در زیارت اربعین با شرکت میلیون ها نفر از داخل عراق و خارج آن شاهد هستیم و تمام این افراد برای بزرگداشت اینچنین قهرمانی که دین اسلام را از انحراف و انحطاط جمع می شوند.

این نویسنده ژاپنی در ادامه برای نیروهای داوطلب عراقی و نیروهای امنیتی این کشور آرزوی پیروزی کرد و افزود حق بر باطل بالاخره پیروز می شود.

انتهای پیام/ر.ش

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
علی نوربخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی