مناظره

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

احتجاجی در بیان گسترش اصول عقاید حقه شیعه بر سایر ادیان و فرق نوظهور

پیوندها

تشرف بانوی پزشک مسیحی به مذهب تشیع

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ
یک بانوی پزشک مسیحی اهل کشور روسیه در دفتر امام جمعه شهر شاهین شهر به دین مبین اسلام گروید.
به گزارش «شیعه نیوز»، امام جمعه شاهین شهر اصفهان با بیان اینکه سالانه چندین مورد تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع در دفتر امام‌ جمعه این شهر اتفاق می‌افتد، اظهار کرد: آخرین مورد تشرف یک بانوی پزشک مسیحی اهل کشور روسیه بود که با مطالعاتی که انجام داده بود با کمک کارشناسان دینی در این دفتر به دین اسلام و مذهب تشیع تشرف پیدا کرد.

«حجت‌الاسلام مرتضی ملکیان» در ادامه به اقدامات و برنامه‌های ستاد احیا امر به‌ معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد مصوبات ستاد احیای شهرستان اجرایی شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای بررسی توسعه مساجد، تدفین شهدای گمنام در بوستان انقلاب، برگزاری برنامه‌های متعدد در پارک‌ها و بوستان‌های شهر و برخورد با پدیده بدحجابی به‌ ویژه در کلیه مراکز دولتی و یا وابسته به دولت در جلسات ستاد احیا امر به‌ معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

امام جمعه شاهین شهر در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی و جذب جوانان برای مقابله با این تهاجم یادآور شد: در حال حاضر در ۱۲۰ مدرسه و ۶۰ اداره و کارخانه نماز جماعت اقامه می‌شود.

انتهای پیام/654
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
علی نوربخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی