مناظره

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

دفاع از حقانیت اسلام ناب محمدی

احتجاجی در بیان گسترش اصول عقاید حقه شیعه بر سایر ادیان و فرق نوظهور

پیوندها

حقیقت کلیساهای ایرانی

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۰ ق.ظ

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب_ همانطور که بارها گفته‌ایم، مسیحیت تبشیری در ایران در پی معرفی مسیحیت حقیقی نیست بلکه به دنبال منافع شخصی و اجرای برنامه‌های استعماری در ایران هست. بارها از گلایه‌های خود مسیحیان ذکر کرده‌ایم که اعتراف می‌کنند هدف کشیشان در ایران مال اندوزی، کسب پست و مقام، خوشگذرانی و... با پول نوکیشان مسیحی است.مطلب زیر گلایه‌های یکی دیگر از مسیحیان است که در فضاهای مجازی منتشر کرده است.یک حقیقت تلخ. من چیزی از مسیحیان ایرانی دیدم که دلم نمی‌خواهد دیگر در کلیساهای ایرانیان بروم. موقعی که کمک می‌خواهند یا هرگونه کمک یا وسیله‌ای نیاز باشد، تماس می‌گیرند و من هم می‌رفتم برای کمک. ولی دیدم اگر بخواهند به تفریح یا پارتی بروند، هیچ کدامشان حاضر نیستند که مرا باخبر کنند. حتی کشیش ایرانی! بعد که اعتراض کردم، گفتند فراموش کردیم. واقعاً مسیح را همین گونه فراموش میکنند. چند هفته پیش در کلیسا بودم که یکی از خادمان آمد و گفت که می‌خواهیم برویم خارج، برای همین پول جمع می‌کنیم. تو چقدر می‌توانی پول بدهی ؟ گفتم هیچ! تو خودت حقوق می‌گیری و می‌خواهی بروی تفریح! خجالت هم خوب چیزی است. گفتم مسیحی هستم ولی نگفتم که احمق هستم! گمان می‌کنند که من نمی‌فهمم پس می‌توانند مرا بدوشند! پس بهتر است ارتباطمان کم شود. مدتی قبل شخصی در کلیسا گفت که می‌خواهم بروم در کلاس إنجیل، ٢٠ پوند به من کمک کن! گفتم چشم! بعد از کشیش سؤال کردم دیدم راست می‌گوید و کمکش کردم. بعد همان پسر آمد و گفت می‌خواهیم برویم رومانی برا بشارت مسیح! باز هم به ما کمک مالی کن! گفتم بنده خدا! خودت از کلیسا حقوق می‌گیری. چرا از پول‌های خودت استفاده نمی‌کنی؟ کلیسا جای گدایی نیست.

برای اطلاع بیشتر از اوضاع کلیساهای ایرانی ویدیوهای زیرا از خود مسیحیان را تماشا کنید:
اوضاع تأسف بار کلیساهای ایرانی، کلیک کنید ...
کلاهبرداری کشیشان از نوکیشان مسیحی، کلیک کنید...
ادعای یک کشیش:‌ دزدی پنهانی اشکالی ندارد! کلیک کنید....
جاه‌طلبی‌های کشیشان ایرانی، کلیک کنید....
مسیحی شدن به جهت اخذ پناهندگی، کلیک کنید....
دزموند تو تو «Desmond Tutu»، اسقف اعظم کلیسا انگلیکن آفریقای جنوبی و برنده جایزه صلح نوبل ۱۹۸۴ می‌گوید: «داستان معروفی است که وقتی کشیش‌ها به سرزمین ما آمدند، ما زمین‌هایمان را در اختیار داشتیم و آنها در دستشان کتاب مقدس داشتند. به ما گفتند بیایید دعا کنید ما نیز چشمانمان را بستیم و دعا کردیم، هنگامی که چشمانمان را گشودیم، دیدیم  آنها در دستشان زمین‌های ما را دارند و ما در دستمان کتاب مقدس».

Anglican Archbishop Desmond Tutu, the 1984 Nobel Peace Prize winner from Cape Town, South Africa, tells the following: There is a story, fairly well known, about when the missionaries came to Africa.‎ They had the Bible and we, the natives, had the land.‎ They said 'Let us pray,' and we dutifully shut our eyes.‎ When we opened them, why, they now had the land and we had the Bible

Christianity and Human Rights: An Introduction/  edited by John Witte, Jr, Frank S.‎ Alexander

آدرس اینترنتی کتاب فوق، کلیک کنید....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
علی نوربخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی